همایش
اوقات شرعی
مزیت های رقابتی مرکز
مزیت های رقابتی سازمان مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران-ایسپا
-کیفیت بسیار بالا با استفاده از آخرین متدلوژی‌های افکارسنجی و بکارگیری نرم‏افزارهای مدرن
-سازمانی چابک، جوان و تخصصی وابسته به جهاد دانشگاهی.
(اعضای پژوهشی ایسپا همگی از مدارج تحصیلی عالی (کارشناسی ارشد و دکترا) برخوردارند و سوابق تحقیقاتی و پژوهشی قابل توجه و مرتبط با حوزه کاری خود دارند)
- کیفیت بسیار بالا با استفاده از آخرین متدلوژی‌های افکارسنجی و بکارگیری نرم‏افزارهای مدرن
- دقت بالا: رویکرد ایسپا انجام مطالعاتپیمایشیواجرای طرح‌های نظرسنجی با رعایت دقیق استانداردهای بین‌المللی است
- قیمت مناسب: ایسپا با حداقل هزینه، و قیمت تمام شده پروژه های محلی، استانی، ملی و فراملی را تدوین و اجرا می کند.
- مسئولیت پذیری: سازمان بعد از انجام پروژه های تحقیقاتی، آماده ارائه سخنرانی های تخصصی برای مخاطبان و استفاده کنندگان موردنظر شرکتها است0
(ایسپا مسئولیت تمام مسایل و مشکلاتی را که از جانب خود در حین کار به وجود آید، به عهده می گیرد).
- رعایت امانتداری و security data در بخش کارفرمایی و خویش فرمایی .
(اطلاعاتی که توسط سازمان، جمع آوری و تحلیل می شود در اصل متعلق به کارفرما است و این گروه متعهد می شود هرگونه اطلاعاتی درخصوص پروژه تحقیقاتی کاملاً محرمانه بماند)
 
جشنواره
آمار سایت
آنلاین ها
5
امروز
16
دیروز
8
ماه
4053
کل
31247